14 Ocak 2013 Pazartesi

Takdir Teşekkür Böyle Verilmez 9

Hava trafik İklim Değişikliği Birleşmiş Milletler Hükümetlerarası Takdir Teşekkür Hesaplama Paneli göre, küresel karbon dioksit emisyonlarının 9. sınıf takdir teşekkür hesaplama sadece% 2 kadar yapar, ancak bu% 5 için havalimanı faaliyetlerini muhasebe, dünya genelinde havaalanları kendi karbon ayak izini azaltmak için daha fazla yapıyoruz.
Boston Logan Airport, örneğin, 2008 yılından bu yana inşaat için elektrik üretmek için havaalanı yönetim merkezi 20 roof-mounted rüzgar türbinleri kullanılarak edilmiştir. Bu tutarlar ofis kompleksi aylık güç tüketimi yaklaşık% 2. Kopenhag Kastrup Havaalanı terminal sıcaklık yönetmek için 2010 yılında enerji tasarruflu ısı eşanjörleri yükleme başladı ve Denver Uluslararası Havalimanı havaalanı% 6 vermektedir sekiz megavatlık güneş dizi sistemine erişimi, ABD'nin en büyük havaalanı sistemlerinden birine sahiptir Temmuz 2011 tarihinden itibaren elektrik.
"İklim değişikliği herkesi etkileyen ve havaalanları bir çözüm bulmak oynamak için kendi parçası var bir konudur," Gary Hodgetts, London City Airport operasyonlar direktörü söyledi.
Ancak, yeşil gidiyor sadece kurumsal takdir teşekkür hesaplama 9. sınıf sosyal sorumluluk meselesi değil, aynı zamanda havaalanı işletme maliyetleri azaltacaktır şeydir. "Havayollarına düşük maliyetler çekici bulmak gibi bu hava hizmeti artışlara yol açabilir," David Magana, Dallas Fort Worth Airport üst düzey bir yöneticisi dedi. "Havaalanı daha fazla hava hizmeti çekmek zaman Ve yolcular haber yapmak."
Bugüne kadar, 64 Avrupa havaalanları lise 1 takdir teşekkür hesaplama Havalimanı Karbon Akreditasyon Programı, zemin taşıma kaynaklanan emisyonları azaltmak, yenilenebilir enerji kullanımını artırmak ve havalimanı terminal enerji verimliliğini artırmayı amaçlayan 2009 yılında başlatılan gönüllü bir inisiyatif için imzaladı. Şeması - yarısından fazlasının bölgenin hava yolcu trafiği (780 milyon yolcu her yıl) dolayısiyle - Frankfurt, Londra Heathrow ve Paris Charles de Gaulle gibi Avrupa'nın en işlek merkezlerinden bazılarını içerir. Şeması altı havaalanları Bombay, Abu Dabi ve Singapur Changi havaalanı dahil kaydolduğunuz Asya ve Orta Doğu, karşılamak için geçen yıl kendi görevi uzatılmıştır.
Ve çalışma düzeni edilir. Helsinki Airport, örneğin, ısıtma, havalandırma ve aydınlatma daha enerji verimli, hem de kullanılarak elektrikle çalışan araçlar yaparak, 2011 yılına göre yaklaşık 2.500 ton karbondioksit salınımını azalttı. "Bu yolcu başına 0.4kg bir emisyon azaltma veya 23 konteyner kamyon ile taşınan yakıt miktarına karşılık gelen," Heini Noronen-Juhola, Helsinki Havaalanı'nda başkan yardımcısı dedi.
Bir havaalanında Yeşillenen her zaman kolay değildir. Güneş panelleri ve rüzgar türbinleri gibi yenilenebilir enerji kaynaklarına-sitesinde yüklü olan Örneğin, eğer, onlar pist ve hava trafik kontrol kulesi açık olmak zorunda. Ama havaalanları zamanla senin biçmek açıktır. Atina, Yunanistan aydınlatma ısıtma, havaalanı toplumun ihtiyaçlarının% 10 yenilenebilir enerji muhasebe bu kaynakla, terminallere elektrik 8.05 megavat tedarik, dünyanın en büyük havalimanı güneş enerjisi tesislerinden birine sahiptir. Bu son altı yılda bir milyon euro tahmini maliyet tasarrufu sonuçlandı.
Güneş enerjisi ile önde gelen sorun ise, geceleri havaalanında kullanım için gün boyunca enerji depolama kalır. Ilerleme bir sürü şimdi yeni pil teknolojileri test üreticileri ile yapılıyor, fakat bu ticari kullanımda henüz değildir.
Havaalanları kendilerini emisyonlarını azaltmak için çalışıyor olsa bile Ancak, büyük havaalanları içinde çalışmak tüm imtiyazlar ve taşeronların kontrol etmek zordur. Kopenhag başına 500 şirket ve yaklaşık 23.000 çalışanı bünyesinde faaliyet gelmiştir.
Inger Seeberg Sturm, havaalanında çevre işleri başkanı dedi ki, "Biz doğrudan kontrolü dışındaki kaynaklardan yolcu kök başına emisyonlarının% 94 etrafında, tahmin".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder