5 Ocak 2013 Cumartesi

AÖF Sona Erdi

Açıköğretim Fakültesi AÖF sınav sorulaır ve cevapları, Eğer Açıköğretim sistemiyle öğrenim gören Açıköğretim Fakültesi, İşletme Fakültesi ve İktisat Fakültesi aöf soruları öğrencisi iseniz, "T.C. Kimlik Numaranız" ile e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz.
Eğer Açıköğretim sistemiyle öğrenim gören Batı Avrupa Programı öğrencisi iseniz, "Öğrenci Numaranız" ile e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi örgün aöf soruları ve cevapları 2013 program öğrencileri de portalda "Öğrenci Numarası" ile oturum açabileceklerdir.
Yabancı uyruklu örgün program öğrencileri portalda "9..." ile başlayan "Öğrenci Numarası" ile oturum açabileceklerdir.
Eğer öğrencimiz değilseniz, yukarıdaki kutucuğa "konuk" yazarak e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz. Ancak bu durumda, çoğu aöf sınav soruları hizmetimizden sınırlı olarak yararlanabilirsiniz.
Öğretim Üyeleri, kendilerine bildirilen kullanıcı adı ve şifreleri ile sistemde oturum açabilirler.
5 Ocak , 6 Ocak AÖF Soruları ve Cevapları , AÖF Soruları Ne Zaman Yayınlanacak , AÖF Açıköğretim Fakültesi soru ve cevapları yayınlandığında bu sayfada yer alacak.
Internet Explorer'da güvenlik ve gizlilik ayarları varsayılan düzeyden daha aöf sorularını indir yükle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder