6 Ocak 2013 Pazar

İmtihan Nihayetine Erdi AÖF

Eğer Açıköğretim sistemiyle öğrenim gören aöf soruları Açıköğretim Fakültesi, İşletme Fakültesi ve İktisat Fakültesi öğrencisi iseniz, "T.C. Kimlik Numaranız" ile e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz.
Eğer Açıköğretim sistemiyle öğrenim gören Batı Avrupa Programı öğrencisi iseniz, "Öğrenci Numaranız" ile e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi örgün program öğrencileri de portalda "Öğrenci Numarası" ile oturum açabileceklerdir.
Yabancı uyruklu örgün program öğrencileri portalda "9..." ile başlayan "Öğrenci Numarası" ile oturum açabileceklerdir.
Eğer öğrencimiz değilseniz, yukarıdaki aöf soruları ve cevapları kutucuğa "konuk" yazarak e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz. Ancak bu durumda, çoğu hizmetimizden sınırlı olarak yararlanabilirsiniz.
Öğretim Üyeleri, kendilerine bildirilen kullanıcı adı ve şifreleri ile sistemde oturum açabilirler.
5 Ocak , 6 Ocak AÖF Soruları ve Cevapları , AÖF Soruları Ne Zaman Yayınlanacak , AÖF Açıköğretim Fakültesi soru ve cevapları yayınlandığında bu sayfada yer alacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder